تحقیقات جدید در زمینه هزینه آموزش

تحقیقات جدید در زمینه هزینه آموزش بین‌المللی در سراسر جهان در سال 2019

*گرانترین هزینه‌ی تحصیلات بین‌المللی در آسیا و به خصوص در چین است.

* پکن، شانگهای و زوریخ گرانترین مدارس بین‌المللی را در سطح جهان دارند.

* خاورمیانه و آفریقا ارزانترین مناطق برای تحصیلات بین‌المللی در سرتاسر دنیا را دارند.

ترجمه: فرزانه نظری

ما در “مرکز داده‌های مدارس بین‌المللی” به والدین محلی و مهاجر کمک می‌کنیم تا بهترین مدارس بین‌المللی را برای فرزندانشان انتخاب کنند. اطلاعات ما به والدین اجازه می‌دهد تا مدارس بین المللی در شهرهای چهار قاره را جستجو کرده، پیدا و مقایسه کنند.

طبعیتا چنین امکانی به این معنی است که ما مقدار بسیار زیادی داده درباره مدارس بین المللی در سرتاسر جهان را جمع آوری و تحلیل می‌کنیم.
آخرین پروژه‌ی تحقیقاتی ما استفاده از این داده‌ها برای بررسی هزینه مدارس بین‌المللی در جهان است.

اطلاعات قیمت جهانی را از 56 شهر در 52 کشور جهان کسب کرده و مورد آنالیز قرار داده ایم. اگرچه ما از تمامی داده‌های در دسترس استفاده کردهایم، ممکن است مدارس و قیمت‌های دیگری باشند که در نظر گرفته نشده است، به دلیل اینکه داده‌هایشان را در دسترس قرار نداده و یا ما موفق به کشف آنها نشده باشیم.

قیمتهای جهانی مدارس بین المللی در سال:

گرانترین مدارس بین المللی در آسیا هستند، به خصوص در چین. تنها یک شهر آسیایی، فنوم پِن (phnom penh) در کامبوج، کمتر از 2000 دلار در سال هزینه دارد، در حالیکه پکن و شانگهای، با 41389 و 38853 دلار، به ترتیب دومین و سومین شهر گران جهان از نظر میزان هزینه تحصیلات هستند. کیوتو-اوزاکا-کوبه ( منطقهای در ژاپن) با 48575 دلار در سال رتبه اول را کسب می‌کند.

در پکن فاصله 33 هزار دلاری بین ارزانترین و گرانترین مدارس وجود دارد. این بازه حتی در شانگهای بیشتر هم بوده و بین 4830 تا 38853 دلار است، که این مزیت را به این شهرها می دهد که گزینه‌های بیشتری به طیف وسیعتری از والدین با سطوح مختلفی از درآمد ارائه دهند.

در نقطه مقابل، آفریقا کمترین میزان هزینه‌ها را برای آموزش‌های بین المللی ارائه میدهد؛ 4 مورد از 10 مورد ارزانترینها در تحقیقات ما در آفریقا هستند. در حقیقت می توان کامپلا (Kampala – پایتخت اوگاندا) را با 523 دلار در هر سال، خانهی ارزانترین قیمتهای تحصیلی در جهان نامید.

با این وجود به طور خاص در خاورمیانه، به دلیل تعداد بالای مدارس بین‌المللی موجود، در همه شهرها محدوده زیادی از قیمت‌ها وجود دارد. بنابراین اگرچه ممکن است حداقل قیمت آنها ارزان به نظر برسد، اما حداکثر قیمت آنها می‌تواند بسیار بالا باشد، که به نوبه خود باعث افزایش متوسط ​​قیمت‌ها می‌شود.

در مورد اروپا، برخی از شهرها خدمات آموزشی مقرون به صرفه‌ای ارائه می‌دهند. طبق داده‌های ما در مادرید، انتظار می‌رود حداکثر 15.095 دلار در سال بپردازید ، در حالی که در مالاگا حداکثر قیمت به 10.471 دلار کاهش می‌یابد – این خدمات با اختلاف قابل توجه‌ای ارزان‌ترین قیمت در قاره است و دومین خدمات آموزشی ارزان در جهان است.

سوئیس نزدیکترین رقیب چین در گران قیمت‌ترین آموزش است. زوریخ با قیمت‌های در رنج 8.052 تا 31406 دلار در سال در جایگاه اول اروپا و سوم جهان قرار دارد.

در یک سوم شهرهای اروپایی که در مطالعه ما گنجانده شده است، قیمت متوسط خدمات آموزشی ​​بین 9000 تا 11000 دلار است. پاریس، شهری با بیشترین دامنه قیمت و سومین بالاترین قیمت ، در این فهرست است.

این در حالی است که قیمت مدارس در برخی از کشورهای اروپایی به بالاترین سطح می‌رسد، قیمت “زمین بیسبال” در کل قاره می‌تواند کمتر از سایر مناطق جهان باشد.

در جدول زیر می‌توانید جزئیات دقیق قیمت هر شهر را بیابید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *